25 March 2010

Saya rindu akan kamu.

Rindu...
sangat-sangat rindu akan kamu.
tapi kamu beku jer,macam batu jer.
sampai satu tahap rasa macam nak menangis jer.
nak2 bila ingat time yg best dengan kamu.
sebab kamu.saya suka pergi sekolah tau.terus jadi rajin.study pun lebih skit.


tapi sampai bila nak hidup dalam bayang-bayang kamu.
walau dah janji dengan sendiri...
mulakan hidup yg baru, jangan asyik menoleh ke belakang.
tapi segala-gala yg berlaku dalam hidup ni,
walau macam mana bagusnya.
tak dapat buatkan saya lupakan kamu.

macam mana nih?kamu tau tak...
saya dah sibukkan diri nih dengan macam-macam perkara.
tapi macam kawan baik saya cakap
"kau sibuk macam mana pun xguna jugak, bila ada space nanti, kau mesti teringat jugak"

emak pun dah cakap berhenti hidup dalam bayang-bayang kamu.
tapi kamu yang xpedulikan saya dulu.
xkan lah kamu nk saya tunggu kamu macam lagu "menunggumu" tu.

kamu.kamu.kamu dan kamu.
saya dah xtau macam mana nak berdepan dengan kamu.
if satu hari nanti kita "ter"jumpa kat mana-mana.
dah penat nak fikir reaksi macam mana nak berdepan dengan kamu.

sometimes we need to express our feeling with words.
and maybe it just too late when we realized it,
both of us had gone in our way.
distance..distance. hate it!

dan kalau boleh saya xnak regret apa-apa pun sepanjang hidup saya nih.
tapi nak buat cam na kan....perkara yg dah lepas.
untuk apa dikenang lagi.

cis! apa aku merapu nih..panjang pulak tu, g study cepat.
akhir kata, jom cubit diri sendiri!
sebab xsedar diri dia ada exam!

rasa nak terbang jer sekarang nih! terbang masuk mimpi kamu!
kamu ingat lagi x kat saya?
tiba-tiba teringat akan orang itu dan kenapa mesti time exam.haish, buang masa jer!

0 Comments:

Post a Comment