30 March 2010

Peperiksaan akhir semester.

ok.berdasarkan tajuk di atas,
anda-anda semua mestilah assume this entry will surely talk about peperiksaan.

saja buat tajuk xbest, dgn harapan nobody will read it.

ok..semua sudah sedia maklum akan kemerapuan tuan blog nih.
so...walau org lain semua sibuk study..dia masih sibuk ngan aktiviti dia

exam week...dia sibuk nak on9,
exam week baru sibuk nk g pasar malam,
exam week baru sibuk nak main game,
exam week baru sibuk nak tgk movie,
yang paling parah
dia xsibuk2 ulangkaji walau :
dia tau otak dia mmg kosong
dia tau cgpa dia makin menjunam
dia tau dia jenis ingat hanya setengah drp semua benda yg dia study.

ok.abaikan,
dah lama xtry new things...memanglah teringin nak buat something new,
dan xpernah buat seumur hidup...macam keluar g toilet time exam.
haaaa..serius nih, mmg xpernah keluar g toilet, miko kebal dgn kesejukan melampau!

nak keluar awal time exam..tapi xreti buka pintu hall tu.
walau slalu praktis, slalu xda jodoh ngan pintu tu..
dia xnak buka jugak...tapi hari ni setelah berpakat ngan org depan aku..
haha..aku berjaya keluar awal time exam.YES!

hoho..haritu tengok org xda muka, kali ni dalam exam hall,
aku bayangkan situasi org yg boleh dengar bisikan pelik2.
reason....
org yang jaga time exam tu konon2 nya nak cakap slow2..tapi aku dengar je sebijik2..haha
then org yg kat luar lalu lalang..aku dgr nyonya mana ntah cakap cina.
haish...boleh gila macam ni.
nk jawab soalan objektif..terpaksa baca banyak kali...
a or b or c or d...
lain kali kalau nak bisik2 cam ni..bisiklah jawapan.

part paling best hari ni..
bila ada budak2 sekolah rendah datang buat lawatan sambil belajar.
uish..kagum tengok dorang nih, sekolah rendah tapi
kat tgn masing-masing, ada handycam..hp canggih toksah kata lah.
agak2 kalau culik dapat sorang berapa ribu lah..
kaya nih mak bapak dia. just joking.k!

hp aku nokia model 3310ja.
tu pun xleh call keluar dah.
budak2 zaman sekarang...xleh nak lawan dia punya technology.

agak2 lah, sebenarnya aku nak cakap apa kat sini?

6 Comments:

  1. hafiza haris said...
    sape punyer tuan blog kah ini? huhu
    miko si maruku said...
    ciri-ciri dah dinyatakan di sini.
    mana ada org yg guna hp nokia3315 lg...guess?haha
    hafiza haris said...
    wekkk...da taw da!!! hahaha
    hafiza haris said...
    weh...ltak la shout box...
    eh nuffnang ko jage la!! hahaah
    nuffnang aku tdo..
    oioioioi fiza....pegi study!! haha
    miko si maruku said...
    haha..malas la..
    nant rajin skit, baru letak shoutbox.hehe
    miko si maruku said...
    haha..malas la..
    nant rajin skit, baru letak shoutbox.hehe

Post a Comment