28 March 2010

diMana muka mereka.

hari jumaat, selalunya ada pasar malam kat area aku.
dah berbulan-bulan aku xdapat pergi pasar malam....
reason.....aku ada kelas parenting time tu,
punyalah bagus timing kelas 5-7pm...ish2x

tapi itu bukan main point entry kali nih..ahaha
elok jer aku ikot roomates aku yg baik hati bawa g pasar malam.
jumaat baru nih yup jumaat yg xda kelas parenting tu.

best oo..xtau apa yg best.haha
naik jer kereta dari awal lg dah mula nyanyi2...
walau xsedap kan..layan jer.

memang happy habis la sewaktu perjalanan 15minit xsampai tu kan.
semua org muka ceria ja...walau exam xhabis2 lg.

tapi bila dah sampai, kami pun mula join kesesakan org ramai..
pasar malam kan..mestilah ramai,
aku tengok muka-muka manusia yg jalan sama-sama ngan aku.

aku jadi pelik...aku tengok lagi, kali ni aku check betol-betol
aku gosok2 mata aku, mana la tau, mata aku ker yg problem.

arghhh...apsal nih, salah venue ker aku nih..
aku cakap kat kawan aku, jalan dekat2 dengan aku.
aku pegang tangan dia erat-erat.takut2 terlepas nanti.

dah habis membeli apa yg dihajatkan oleh nafsu masing-masing,
kami bergegas ke kereta, ye la tunggu apa lagi.
balik lah...nak merayau g mana pulak kan2x...hehe

bila masuk dalam kereta, aku tengok muka-muka manusia tadi
then, aku cakap "patut la semua org xda muka hari ni"
aku yg xpakai kaca mata.
dasar rabun, boleh plak buat heran sorang2!

padahal dah rasa takut dah,boleh suma org jadi hantu macam cita ghost whisperer tu
time maghrib plak.ai..seram!

bahaya untuk org rabun (yg kronik) berjalan-jalan tanpa bantuan kaca mata masing-masing.
patut la banyak kali aku langgar org hari jumaat tu..well~

0 Comments:

Post a Comment