25 January 2011

Aku fikir apa? (2)


Aku dah janji ngan diri aku..
kali ni provok lah macam
mana pun aku xakan surrender....
tapi
kawan punya pasal aku mengalah jugak.kesian ooo..

which mean, segala kesan dan efeknya memang akan kena kepada diri aku.aku rasa dah hampir 4minggu masuk hari ni...
yang mana boleh menyebabkan kepala aku ligat berfikir sejuta macam teori "kenapa jadi seperti ini"?hebat xhebat kan....

sudahnya..malam ni ja dah berapa kali aku ulang perbuatan membuka & tutup lampu...sebabnya aku dah macam hilang arah...fikir dalam2 ni bukannya bagus pun.ditambah lagi dengan teori baru yang aku dengar dari kawan aku.

banyak lah pula sumpah seranah dalam monolog dalaman aku.
Ceh.....tapi xda lah aku menyampah ker apa..suka lagi adalah.(kejap jer tersuka!)

Tapi apsal nampak lain macam ja kamu?
dah kurus sikit atau mata aku yg rabun?

purple is the best color for you...tapi hitam pun cun gak!
(ini cuma valid ntuk mata aku sahaja!)

Tapi....aku rasa aku spoil lah.
yg g buat muka cam nak nangis+marah+konfius apa pasal? haiya~

kenapa aku rasa sedih nih. Jangan di ikut kata hati....(pujuk miko kpd hatinya)

Lupa terus kaki sakit, boleh plak berdiri tegak2....=p


tapi kan....


We just leave it alone and we never bother to fix it | Deniable

5 Comments:

  1. Zulikha Syed said...
    Lama x komen..


    Kenapa rasa macam tahu je..hmm...
    Wany Ramli said...
    Lama xkomen jugak..

    Rasa macam tahu jugak...

    hmmm jugak. hahaha
    Zulikha Syed said...
    kan? kan? kan?

    ini dah macam terang-terangan ni. anda telah membuat saya musykil(xtahu eja).
    miko si maruku said...
    musykil...hehe

    memanglah tahu kan..kalo asyik2 dok ulang nama tuh ja..sila abaikan.( kot2x meluat kan).

    semoga semua org sihat!!!
    Wany Ramli said...
    wow so you are seriyusly seriyus about dis? wow....







    and wow again.

Post a Comment