16 January 2011

Chinese man.

Kelmarin aku nampak ada seorang chinese man nih,
dia beli teddy bear+sekotak ferrero rocher bentuk heart.
kelam kabut jugak lah...siap xnak plastik lagi.

aku puji lah dlm hati aku..
oh sweetnya! dh la xmau plastik..ini baru betul2 go green!

dua-tiga minit kemudian....
sewaktu aku berjalan berpimpin tangan....
[heh! tangan siapa plak aku pegang nih?]

aku ternampak kelibat chinese man itu...
patutlah dia xnak plastik...dia nak kasi kat dia punya girl waktu tu jugak kot...

sebab aku xtunggu kat situ,
jadi aku xtau apa cerita mereka seterusnya,
aku teringin nak tengok ekspresi wajah amoi tuh...
sekarang aku dah mula buat konklusi aku sendiri...hadoi!



mcm biasa; pic di atas merupakan hasil enjin pencarian google
p/s: kenapa rasa ferrero rocher lebih kurang sama dgn roka cap apollo???

0 Comments:

Post a Comment