22 January 2011

Aku fikir apa?

tuhan sayangkan aku...
sebab tu aku jatuh dan terluka lagi.

bila aku kena duduk diam2 mcm ni..
nak buat apa pun serba xkena...gerak sikit ja..sikit ja. not even 1cm.
dah xboleh...ni pukul brapa baru boleh aku tido malam ni.

aku kalau nk tido, xpandai nak tido ngan perasaan bukan2 nih.
esok kelas favourite aku..kalo kelas lain aku xkesah pun ponteng2 ni.
Tuhan sayangkan aku..
sebab tu aku jatuh....jadi automatik aku xakan buat apa yg aku plan dlm kepala aku.
memang lah aku rancang benda bukan2...hehe.

so..Insyallah selamatlah mata aku.

dalam banyak2 soklan yg org tanya....
satu soalan dari orang yg kenal aku dgn agak lama adalah
"kau fikir apa sampai jadi macam nih..haa?"

ok..aku senyap.sebab aku xtahu nk jawab apa....

ya...
Aku fikir apa???

ni belom mak abah aku tanya soalan nih...
tapi nurse xbertauliah memang banyak lah...hehe.
thanks semua yg concern dan bersusah payah..

0 Comments:

Post a Comment