19 January 2011

Ini bukan biasa-biasa.

Dah 2 minggu aku sibuk kawkaw....
aku cuma xda kelas hari sabtu kalau xsilap..yang lain semua aku hentam g kelas hari-hari.
Bagus apa g kelas hari -hari..xda lah asyik membuta+main ANGRY BIRD aje!!!

Hah..ni aku nak tulis sikit nih.
Bukannya apa... aku terkilan sikit bab-bab cuti nih.
Kalau cuti memang lah best,
sebagai student nih...
Kalau cuti umum jatuh hari bekerja..memang yippi!!!
Part yg aku xsukanya...bila nak kena ganti kelas lah,
Pastu nak settle apa-apa hal dengan ofis...payah betol bila cuti dan tiba2 ada kerja last minute.

Sejak-sejak masuk semester nih, dah xterkira berapa kali aku masuk keluar ofis.bosan~

Ops...melaut sudah.
Sebenarnya aku nak tegur sikit...
Orang-orang kat Malaysia nih patutnya bersyukur sebab kita ada banyak cuti...
Tapi sesetengah cuti umum nih ikut negeri.
Jadi bila xda cuti. dan negeri lain cuti...janganlah nak bebel2...huhu jeles la tu.

Bosan aku yg mendengarnya...jadi aku ngan kereknya..
Aku cakap kuat-kuat depan orang yg sibuk2 tanya pasal cuti tuh,

"siapa yg sambut Thaipusam pergilah cuti,
sampai semua cuti kau nak sapu" ...


Macam mana nak jadi rakyat produktif nih????



haha...aku pun suka cuti..
tapi kalau dah tahu xboleh cuti...
janganlah sibuk nak pertikai perkara yg xboleh dipertikai.buang masa kau tau x!

p/s: nak kena prepare untuk poster presentation hari jumaat ni plak.
aku takot lah lecturer2 otai tanya banyak2 dan bukan2.

0 Comments:

Post a Comment