11 January 2011

Persaingan.

Aku tahu dh agak lama aku xmenulis secara serius kat sini...

Sebab aku tgh syok melayan tumblr....hehe

Percaya tak kalo aku cakap hidup ni semua berkaitan dgn persaingan,
kalau kau xnak terlibat secara langsung...
kau tetap akan terlibat secara tak langsung.

Kau ada kawan yg memang baik serba-serbi dgn kau...ak xkata dia kawan baik~
then pointer dia lg tinggi dari kau. apa kau xnak study banyak2 ubah kau punya pointer at least sama tahap ngan kawan kau?

Aku kan selalu naik bas g kelas...
jadi aku nampak persaingan untuk berebut naik bas.
untuk mengelakkan aku jadi 'victim'.....
aku dah rancang strategi aku awal-awal lagi.
apa strategi aku tuh? rahsia lah~

agak keji aku rasa strategi aku, tapi aku simpan sorang jer...
aku xjual kat org lain strategi aku nih...wahaha
sebab aku tgk ada yang lagi keji.
cara orang bersaing untuk menang.

siapa2 yang baca nih...mesti xfaham kan.
yg mana xfaham tuh mesti xpernah naik bas berebut...
aku rasa dah nak masuk tahun yg ke-8 aku terlibat dlm persaingan berebut naik bas nih.
dan saat aku tulis entry nih....
memang aku nak kena tinggal bas gamaknya~

ada kawan aku, lain-lain kelas ye kami...
dia tanya

' sorang jer awak?'

aku suka betul nak jawab soklan cam ni....memang saya sorang, awak xtau ke kita lahir kat dunia sorang2 jugak, nanti masuk kubur sorang jugak...jgn nk tnya saya soklan nih. gila emo kalo aku jawab mcm tuh...jadi aku ckp
ye, saya sorang...sbb siapa yg nk susah sama-sama saya ke hulu ke hilir, dorang pun ada life dorang jugak~

I am feeling much better....thank you for everything.
If this the end..I must accept it.

0 Comments:

Post a Comment