06 April 2010

Soalan yg tidak disertakan jawapannya.

hye...
apa yg nak dimerapukan kali nih,
dah la asyik post benda negatif jer akhir2 ni.
sebab serabut exam ker? hehe maybe ja la.
xpandai nak sembunyi keserabutan diri sendiri.

apa-apa ja la kan.jangan dikesahkan.
sebenarnya nak cakap terima kasih kepada mereka-mereka yg sudi bertnyakan
"kenapa balik lambat?"

exam dah abis, tapi still masih ada kat u.
buat apa kah?

ada yg bila dah dengar jawapan aku
then xpercaya [baik jgn tnya]!

ada pulak yg bertanya then aku boo layan ja.
[evil me], sorry~_~


selalunya org kalau balik lambat,
selalunya la kan, sebab nak balik sama2 ngan buah hati, ni kes schedule exam xsama.
or nak kuar g date.tapi takut kantoi ngan klasmate.
macam2 kan. tapi aku. bukan lah sebab ni.
xsesuai..ish2x

haha..[lagu wali band berkumandang cari jodoh]
for this semester, just went back to my hometown only for once.
gila x gila, sekali sahaja ya tuan2 dan puan2.

konon2 nak merajuk lah kan.
padahal bukan merajuk betol2 pun.[reason 1]

then, fikir2 balik sebab xbalik maybe sebab nak rasa hidup berjauhan dari keluarga..
berapa bulan boleh bertahan.ala2 eksperiment la plak[reason 2]

aku dh ingat ada reason lain.
sebab sem lepas aku cakap kat roomate aku, next sem aku nak temakan dia,
sebab tiap2 sem habis exam lambat dan kena tinggal sorang2 kat bilik.
kesian kat dia. so aku ckp next sem. aku temankan.[reason3]

lagi sebab aku xpernah hantar kunci bilik aku sendiri..
sbb aku selalu balik awal dari semua orang dan
kembali ke uia sebagai org yg terakhir.haish
so maybe sebab nk rasa experience hantar kunci kat ofis. [bongok punya reason]

dan lagi...lagi.
sebab nk mkn nasi ayam kat cafe.
dah 2minggu aku nak nasi ayam tu.tapi asyik habis jer.
settle nasi ayam.[reason 5]


cukup2 lah cipta macam2 reason tu.
miko pergi balik rumah..ada rumah buat cara ada rumah.
tapi terima kasih buat semua yg bertanyakan :

bila nak balik?
kenapa xbalik? (yg paling xbolehblah, ramai ingt aku nk g dating!)
meh nak tolong bawa g beli tiket.

then aku tahu, ramai yg ambil berat tentang diri kita,
cuma mereka xpandai nk tunjukkan.
same goes with me.
walau mulut cakap lain,
tapi dalam hati semua org,
masih ada .................

dan sekarang rasanya dah ada definisi baru tentang kehidupan.
kalu kita xluahkan apa yg ada kat dalam hati,
macam mana org tu nak tahu apa kat dalam hati kita.
komunikasi sangatlah penting.

aku rasa ada "something" yg halang aku balik rumah kali ni.
aku pun xtau apekah itu.
miko nak mengaharungi perjalanan 1ojam malam ni.
doakan agar selamat semuanya.

0 Comments:

Post a Comment