19 April 2010

Sensitiviti tinggi.

susah bila diri sendiri selalu terkesan dgn persekitaran
nanti mulalah....nak merapu sorang2.

susah hati sorang2
sakit hati sorang2
bawa lari hati jauh2
diamkan diri.
isolate diri sendiri.

tapi rasanya xsalahkan.
kalau diri ini xnak meluahkan apa yg terbuku.
diam.

susah kalau terlibat dengan konflik.
konflik dalaman especially.

tapi kadang2 aku jadi simpati&rasa bersalah kat manusia keliling aku.
ye la kadang2 bila aku tersensitip..
habis la aku mula diam ja..cakap pun nak x.
sesapa ajak keluar pun aku tak nak.
nak kata aku marah kat dorang, x jugak.
aku pun pelik ngan diri sendiri nih.
tapi selalunya bila dah ok.aku jadi ok balik.
selalunya xlama.kejap jer sensitip tu hilang.
kalo cukup tido 8jam.mesti sensitip tu hilang dengan sendirinya.


tapi memang ada ker jenis manusia macam aku kat atas bumi ni.
last2.
aku tgk jer dari jauh kawan2 aku semua.
sebab hari ni kita mungkin kawan
esok lusa mungkin kau akan melukakan hati ini.
tapi macam mana terlukanya aku.
aku tetap anggap kau kawan aku.
sebab

Sekali kau jadi kawan aku maksudnya selama-lamanya kita kawan.
aku quote from someone...kesian dia.
hope kita still kawan.

aku kena minta ampun kat dia.


sejak2 duduk rumah xda keja...banyak pulak buku2 yg aku santap.
makan nasi lauk buku la jawabnya.
nak kerja.tapi malas la plak.sigh
agak2 ada tak profesion sebagai stalker yg berjaya.
aku rasa match la ngan life style aku.hehjelir

0 Comments:

Post a Comment