31 July 2011

In My Way...Here It Goes To You ^_^

The same message but thousand ways of replying it...
That's why we are call human being..
we are unique in our own way,
each of us are special..don't ask me how u are special.
^^ ^^
(sudah2!! ngan intro merapu ni< dush!!!)

I had sent a few messages with the same text,
(of course lah.. bknnya rajin nak taip bnyak2.)

" Selamat Menyambut RAMADHAN yg mulia.
Moga segala amal & ibadat kita
dterima oleh-NYA.
Salah dan silap harap dimaafkan"



But their way of replying 'em...such a
(xtau nak ckp apa) I'm sooo happy!!!

"Sama-samalah kita, sy pun mcm tu jugak"

"Thanks! Slmt menyambut ramdhan jge:-) Semoga
kita sume beroleh hidayah serta petunjuk dariNYA...aminn.."

"Tq..sma le kita..Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak" (d fastest reply I guess) hehe..

Terima kasih to everyone yg wish dulu, bukan xnak balas secepat kilat.
Cuma terkedu sebentar...sbb ada yg sudi hantar~ ecece..

Xda lah...Sebab sekarang dh ramai yg wish tru FB...apa barang wish secara PUKAL ni..
Kalolah duit aku banyak, maunya aku design setiap kad ntuk semua kenalan aku.
Each for everyone!
Ya..kepada tok wan aku jugak, akan aku hantar satu~

So, with all d merapuing things~
SELAMAT BERPUASA YA!
To all Muslims throughout d world. (xkira anda pembaca blog ini atau bukan!)

p/s: last2 aku pun ter"wish" secara pukal~

0 Comments:

Post a Comment