24 July 2011

Shooting time!!!

I got a chance...
hehe inilah waktu yg paling dinanti-nantikan oleh aku.
Aku ni suka sangat tgk Jason Statham tau.
Movie kalo ada dia...fuhhh...mantap btol mamat tu!Nice999x...

23hb Julai 2011,
bertempat di LapangSasar Wang Pinang, Perlis.

Tempat Intern aku telah mengadakan kursus pengurusan senjata api~
Dapatlah merasa pegang senapang tu...hehe eksaited sampai lupa habis yg cikgu ajar!
Salah teknik aku rasa. pasal tu sakit tangan aku hari ni~ tapi xpa aku kan jenis yg enjoy kesakitan.

Shooting are divided into 2:
Satu: acara tembak jatuh piring, walau aku rs yg jatuh tu adalah plate bukannya piring..hentam ja!
Another one...acara clay pigeon. (sure susah nk tembak benda gerak2 ni).

Part yg xbest adalah waiting time...mak aii nkkena tunggu turn sorang2.
itulah sebenarnya part yg paling menguji..hehe (kesabaran senipis kulit bawang)
Aku pulak dah xberapa nak ada geng yg boleh dibuat gila...
ada tu memang ada..tapi masing2 punya fav person mestilah lain2 kan. *wink2

Kejap je rasa, setiap peserta diberi 5 butir peluru...untuk acara jatuh piring. tau2 dh habis tembak.hehe Setiap group, ada 3 orang, masa, bilangan plate jatuh semua diambil kira ntuk mencari pemenang lah!!! <<<< Ini aku join lah. xjatuh pun plate aku...neves sebab jd group First.

Untuk Clay Pigeon...aku rasa dh mcm pencarian Sharp Shooter..kiranya kalo aku upah brader yg menang tu, aku rasa 95% sure mesti kena target. Hehe bloody weyhh~

Terbayang2 jer das2 tembakan itu semua~

Aku nk upload gambar tp...tenet lembap lah~
Len kali aku letak ok...

P/s: aku ingat lepas ni dah xleh main2 lagi lah.
Bila aku nk start buat FYP aku???
esok nak try g kerja lah plak~ bole tahan kah aku?
kalo ada rezeki, nanti nak g tusyen tembak2 nih. amacam?

0 Comments:

Post a Comment