02 July 2011

Lagi pasal Latihan Industri Miko.

Mesti meluat kan baca pasal benda yg sama ja.
Haha lantak korang la...aku nak tulis jugak~ ^_^

Jumaat yg baru berlalu...1-7-2011
Tempat LI aku ada buat makan2 @ barbeque kat area Yan.

Nak dijadikan cita..
dorang amik lah geng2 praktikal ni.
dalam ati aku dh ckp "amik anak org pagi2 ni
mesti nak minta tolong buat kerja2 preparation".

HaHa...and betol pun my guess.
Nak basuh ayam, ikan dan lain-lain lagi.
Aku bukan pandai pun buat kerja2 ala-ala kenduri ni.
Setakat nak makan sorang boleh la.( perut sendiri, sandiri jaga)

Payah kalo suruh org yg belajar sains nih buat kerja.
Aku buat kerja jenis ikut apa yg aku belajar.
Ko tau la cara saintis masuk lab.
Jenis yg kalo xda manual....xjadi kerja tuh.
Kalo org cakap guna senduk...
seboleh-bolehnya ckp la saiz senduk tu, senduk too general.
(mesti rs nk ketuk aku ngan senduk kan?)
Aku pun xtahu sejak bila aku jadi mcm ni.

Owh..sebenarnya aku bkn nak taip pun yg atas2 ni...ter'taip' okay!
Then, waktu petang ada 'orang' rajin bawa kitorang jln2 pusing satu YAN.
YAN merupakn satu daerah di Kedah. Aku xtau kenapa ada Yan Kecil and Yan Besar.
Sangat2 seronok tau...aku senyum ja xleh nak cakap apa dah.
Eksaited sgt naik keta jln2 tepi pantai.
Xpernah tahu pun ada Pantai Murni kat Kedah.
Tapi pantai dia jenis yg berselut. xleh mandi~ huhu

Just to add, ada 3 waterfalls kat Yan.
-Titi Hayun
-Batu Hampar
-Sri Perigi
(ini yg feymes)

Pemandangan sawah padi kat sini memang BEST 999X...
berlatarbelakangkan gunung jerai..aku mcm xmau balik ja.
Suka sangaattt. sampai xsempat snap Pic pun
Ya la..dah dok terlopong tgk view cantik2. xingat apa dah.

Owh..dorang ada bawa g tengok satu chalet tu.
Pandai dowh owner dia buat konsep mcm tu.
setiap satu chalet tu...ada buat mcm kolam.so, kira mcm private skit.
u got d chalet with a mini pond..the price pun not bad.
so...sesiapa yg berminat just google "Salak Denai" Chalet.

Sekarang pun masih terasa macam dlm holiday lagi...
Gila ahhh..miko kalau dia suka satu2 benda tuh.
Macam ni lah keadaan nya..bagai dpt makan NY cheesecake Secret Recipe lagaknya.
Oh...Satu hari nanti I'll go again. and stay a little bit longer.

p/s: entri ni betul2 xda arah tuju.
dan korang xkan percaya yg semua ni>>>it just take about 1 1/2 hour only.(aku ja yg faham)

Too much FUN...Too much LOVE...Why 10 weeks are too short?

0 Comments:

Post a Comment