26 July 2011

Shooting time!!! edisi gambar*

Gambar (s) adalah dicilok drp FB azira & k.tikah~
Tenkiu. (aku mana nak rajin tangkap2 gambar ni).





^
^
^
Breakfast di pagi hari amatlah penting sebelum beraktiviti~


Menunggu taklimat disampaikan..muka dh start tunjuk *bosan*..hehe




gelabah dah...xda org berani tangkap pic dekat2~ ces, ni yg xbest bila awal sangat~



THE BEST & THE COOLEST POSE~haha saya suka sangat praktikal kat PERHILITAN KEDAH!


walau aku xbanyak cakap ngan staff suma,
tapi aku suka sangat tgk gelagat dorang~
Bila lalu depan opis...rasa mcm nak singgah ja~
teruklah saya ni.Manja sangat.

P/s: Mak aku cakap: apsal gambar aku senyum suma gaya sama jer?
Ok..lps ni nk kena cari gaya lain!


tahukah anda yg mana satu miko????heh.

2 Comments:

  1. Zulikha Syed said...
    tahukah anda yg mana satu miko????heh.


    jawapan: TAHUUUUUUUUU! hahahha..

    kalau teka betui dapat hadiah x??
    miko si maruku said...
    ceh...jenis nk hadiah.
    xda hadiah!!! haha

Post a Comment