27 June 2011

Doa ku.

Hopefully, this won't be too long.

Okay..so dipendekkan ceritanya.
Someone yg ceria + yg selalu tenang melayan kegilaan aku.
dia jadi orang lain..(gelabah)

Mula-mula aku ingat dia dah start 'boo' layan aku.
Dah satu kerja, aku ter"upset" sorang2.
Nasib xsampai 24jam...kalo x...tak tahulah.

Rupa-rupanya dia memang tgh serabut,
entah apa yg telah berlaku sampai meng gugat ketenangan dia.
Kesian aku tgk dia...(aku xtgk pun sebenarnya)
Kronik, sampai tahap dia minta suma org doakan dia.

Dia jenis yg suka tolong orang...so..
Aku xsangka dia akan suruh aku doakan dia.
Bangga pun ada...(gila apa aku ni).

Then...today aku baca status FB dia. saying that dia dah OK.
Alhamdullilah...
I do care for people around me.

Moga tak teruk sgt "kecederaan" dia.
Plz people, take care of yourself when I'm not around you.
Ceh...mcm la aku jaga sangat semua org around me.

p/s: Dah pandai fikir tentang masa hadapan.

I do wish, that I can stay with you forever.
But NO, all the things in dis world are belong to HIM.
Ya ALLAH, tenangkan hati kami dan kurniakan kami kesabaran.

0 Comments:

Post a Comment