03 June 2011

Hye...

I am PO, and I gonna need a hat.

Hye...

I am Miko si Maruku, tuan punya blog ini.
Ya. blog yg dah macam apa ja..
Kosong xber"entry".

Aku bukan xmau update...
cuma terlalu banyak yg aku nak cerita.
akhirnya....tangan beku, idea beku...entry pun beku.
so blog aku jadi beku.

Lagipun, aku kena tulis log book bukannya update blog hari2.
Heh...Ko diam jangan nak lawan statement di atas.

Aku tau lah aku punya tempat praktikal xbanyak kerja.
Tapi still aku buat kerja...Jadi aku nak cakap kat sini.
Internship ni boleh buat orang jadi Sibuk dan Lost.

Macam aku.

Waktu awal-awal dulu sebelum kaki menjejak alam praktilal.
aku macam rasa sedih sikit2...yg aku xtau kenapa tu.
jgn rasa hairan, aku lagi hairan.

Then...sekarang ni aku rasa aku lagi sedih.
Damn it...dah minggu ke-4 weyh.
Still aku rasa masa untuk praktikal terlalu singkat.
10 minggu jer!!!! Bila pikir lg beberapa minggu ja nak habis.
Aku nak cakap yuhoo....tapi aku sedih.


Sebab kat sini BEST.
Aku ni dah la penakut..I mean it.( Nampak jer cool...padahal )
Cakap ngan makhluk bernama lelaki ja boleh buat aku nervous satu badan.
Pastu gatal minta praktikal kat tempat yg penuh ngan lelaki pulak.
But NOT bad la...xda la teruk macam yg aku imagin.

melainkan
" Awak kahwin ngan saya lah. awak nak?"

HeHe... Dah macam satu joke ja bagi aku. Dah okay la kot.
Setakat ni...Tempat ni memang BEST.

So...sesiapa yg tercari-cari tuan blog nih.
Dia sibuk main kat tempat praktikal dia.

Sekarang ni, dah main ngan TUNTUNG pulak.
Next week aku tangkap gambar banyak2 yea...
Niat aku satu ja...Bagi pembaca setia blog ni kenal ngan TUNTUNG.

Aku dah cuba untuk tidak jatuh terlalu dalam...tapi aku gagal jua~

0 Comments:

Post a Comment