13 June 2011

Available BUT taken.

Hurm....sejak dua menjak ni
ramai pulak yg berminat ngan kehidupan peribadi aku.
maka terciptalah istilah siasat hati.
jeng...jeng...jeng.

siasat hati...
satu istilah yg muncul apabila
org lain yg lebih tua dan ambil berat
dan xberapa kenal aku dan baru kenal jugak
dan yg xkenal mak bapak aku
dan aku suka dengar dorang bercakap+membebel
dan aku tau dorang bercakap based on
their own experiences (yela dah nama pun org yg lebih tua)
bila dia datang dan ubah topik yg tengah hot digosipkan.
dah ada siapa2 ker???
ada "kawan" ke blom?

ohhhh...cukup la tuh. selalunya aku sengih+senyum ja.
Malas nak jawab...kang aku ckp NO hati aku ckp YES.
Sudahnya...baik diam ja.

Ni lah salah satu konflik kot orang yg hampir nak grad...tapi ada setahun lagi.
Then...semua sibuk ckp kalo xcari lagi sekarang ni.
Nanti dh susah bila dah keluar universiti.

Jadi...sebab mereka lebih berumur.Maka aku xmenjawab.
Padahal...(ini jawapan aku)

* ingat senang ker nak mencari...
nak cari partner yg sama2 habiskn hidup kat atas dunia tau.
bukan yg lepas 5minit bercerai berai tu.
Then..
*saya ni belajar lagi..bkn jenis multitasking.kang hancur study...
ada plak yg cakap "tu la gatal duk p bercinta lagi".

Lagi...aku tengok yg dok "mencari" ni boleh tahan ramai jugak.
Dan akhirnya bila kawan2 tau...semua org pesan weyh careful ngan dia, dia tgh mencari.
seolah-olah dia macam nk buat benda jahat plak aku rasa.

sebenarnya...aku nak update pic tuntung..tapi inilah pulak jadinya.
heh..dan sebenarnya jugak aku nak buat kerja tapi aku merapu kat sini pulak.

sebenarnya lagi..aku xda motip pun buat entry ni.cuma..
ye la...aku pernah jugak la buat lawak sorang2 waktu balik dari praktikal sorang2.
"kalo lah balik rumah, tetiba ada org masuk merisik. mesti haru kan"

ini hasilnya apabila miko ulang rutin yg sama setiap hari.
Life ni dah macam x Best pulak.


owh...aku jugak terjejas bila xleh download movie secara free.

0 Comments:

Post a Comment