10 October 2010

Lebih kurang lah dengan tajuk kat atas tu.
Aku baru google guna ayat kat atas tu (tajuk entry ni lah!)

Dan aku sungguh terkejut bila tgk hasil google aku.

Apa yg aku dapat

1. How to treat a Girl Well-wikiHow
2. How do you know if a girl likes you- Answers.com




Cukup lah sikit-sikit ja aku tulis hasil pencarian aku..
seronok jugak baca...part of it quite true jugak. hehe

Tapi kan, errr...
those things kan lebih baik kalau dari experience sendiri lah.
haha..nanti nak cerita dekat anak cucu sedap lah jugak.

If lah kan,

atok dulu nak ngorat nenek ko...
atok google dulu tau, semua tips yg ada kat google atuk try tau.
sekarang ni atuk bahagia dgn nenek ko sampai ke anak cucu.
Terima kasih kepada google.

kalo aku jadi cucu, aku akan cakap dalam hati aku.

"gila looser atuk aku"


haha...jadi kpd bakal suami aku...plz don't google bila nak amik hati aku.
wahaha..aku akan ada 2 perspektif mengikut keadaan semasa aku..

angelic miko akan ckp....it is so nice of you, googling for me..

the devil one akan ckp.... what! for sure aku akan gelak sampai mati bila-bila aku teringat. annoying kan.


haha...entah kenapa aku post entry pasal nih..
lately aku banyak salah cakap..eksaited kah?
aku xtau kenapa aku banyak salah cakap.

selalunya kalau jadi cam ni, aku tgh nervous or something important going to happen.
but...
aku xtau kenapa nih.


sekarang nih, aku dah mula post entry yg aku label sebagai entry syok sendiri...

0 Comments:

Post a Comment