16 February 2010

Nota hati buat kamu.

kita dah bersama,walau baru 2tahun,
tapi kamu dah xboleh bertahan,
siapa suruh kamu pendam jer suma masalah kamu,
dah lama kamu pendam,
tapi kenapa baru sekarang kamu nk luahkan,
kenapa x dari dulu lagi,
sampai hati kamu,
kamu nk kipas yg mahal, dah saya belikan,
macam-macam jenis saya bagi kamu try,
dari rm 10 sampai yg beratus-ratus ringgit,
tapi kamu nak jugak panas-panas nih,
kamu ingat kamu jer yg pandai panas-panas nih?
saya pun pandai jugak tau!

kenapa kamu buat hal jugak,
dah macam-macam saya buat demi kamu.
defragment?
error checking?
kurangkan fail kat desktop?
buang application yg saya suka sangat?
dah brapa kali kita pergi "berubat" sama-sama,
tapi kamu pandai n tunjuk terror jer kerja kamu.
terus kamu xsakit bila dah jumpa "dukun".

tapi mungkin salah saya,
sebab xmemahami kamu sepenuhnya,
tapi sebab nak memahami kamu jugaklah,
saya join "kelab gatal tangan",
sebab kamu jugaklah saya tebalkan muka,
tanya semua org, tentang masalah kita.
sampai satu dunia tahu.

argh...sekarang kamu jangan salahkan saya..
bila saya main kayu tiga belakang kamu, kayu empat pun,
tapi
banyak mana pun. kayu yg saya main belakang kamu,
saya tetap SAYANG kamu! kamu kan chenta hati saya!

untuk menyelamatkan hubungan terlarang kita,
kita terpaksa menjauhkan diri buat satu tempoh,
saya harap bila habis tempoh nih,
hubungan kita jadi macam dulu balik...rindu sangat kamu yg dulu~

baru saya perasan kita xpernah ada gambar bersama-sama
patutlah kamu buat hal~
VD baru-baru ini, saya xspend masa dengan kamu,
tapi xkan lah hal kecik macam tu pun kamu nk amik hati...
apa-apa ja lah kamu nih.

0 Comments:

Post a Comment