07 February 2010

Cerita tentang dia.

entry ini mungkin menceritakan tentang kamu,
yup...mungkin kamu!
kalau kamu rasa penulis menulis tentang kamu,baguslah!
Sebab penulis TIDAK akan mendedahkan "DIA".


Dia memang best, sangat-sangat best,
kalau ada org cakap Dia xbest,
memang akan ada org yg kena bunuh nanti.
die hard fan dia banyak~kalo buat fan club, mesti dia sendiri pun terkejut!

aku xpernah jumpa situasi macam ni,
serius aku cakap, dia memang kategori org baik2,
budiman, alim2 sikit,banyak lagi yg positif sebenarnya~
aku kacau jer dia, malam2 ker, siang2 ker, layan jer,
tapi kalau dia xboleh layan sgt (aku kuat merapu.ok)
dia still akan bagitahu dulu...

pernah skali aku tnya dia, sabun basuh baju apa yg best!hehe dia jawab "TOP".

then, aku cakap kat diri aku,
mana boleh aku asyik kacau dia ja tiap2 hari, seolah-olah jadi rutin harian aku,
dia pun ada life dia...isk,isk..
sebab tu la, aku establish blog nih, sebab nk kurangkan masa aku dekat "dia".

lagi..dia memang lain dari yg lain...
SEBAB
kalau aku memang marahkan dia,
paling lama bertahan pun 2-3minit jer,
selalunya, aku memang xleh nak marah lama2 dekat dia..
aiseyh, dah la selalu memalukan diri sendiri depan dia.
pandai sungguh dia nih, seolah-olah dia tahu aku nih macam mana..bela jin ka dia nih?

now, aku dah tahu perasaan my mom,
mak daku yg sungguh kucintai,
slalu cakap "susah betol nk marah dekat budak nih.

selalu kalo aku geram dengan dia,aku ja yg menghilangkan diri.
aku buat2 tak nampak kalau selisih kat mana-mana,
padahal aku memang nampak ja dia.
sebab memang xboleh nk ada perasaan yg negatif terhadap dia.
konfem kalau ada orang yg ada unsur-unsur marah terhadap dia,
ada yang xkena dengan orang tu, bukan "dia".

so, agak-agak kau, siapa "dia"?


2 Comments:

  1. Zulikha Syed said...
    err saya? hakhak.. ok perasan. =p
    miko si maruku said...
    perasan tu penting tau!haha

Post a Comment