21 September 2011

Err...Gracias!

Haruslah buat entry untuk menghargai...semua mereka yg dah bersusah payah wish my birthday kan.

Aku Xsuka biarkan people around me...especially yg kat FB wish me sebab notification semata-mata.Maka aku memang disable lah kan. Lagipun aku malu sebenarnya...kalo satu hari suntuk orang still wish lagi sampai malam. errr...pelik ke perangai aku?
Sebabnya...dalam hidup aku. Aku rasa dah cukup kalo ada this 'people' yg wish..sebab every year dorang lah yg akan ingat tarikh ni.mau taknya aku mesti dah remind mereka awal2 lagi...dengan segala hint bagai.hoho
Tapi...tapi....itu bukan bermakna aku X appreciate yg sudi wish kan...mestilah appreciate kan.
I got a phone call late at night...happy.
Sms 's from kawan yg rajin gaduh+merajuk haha...pastu lawan pujuk balik. like this!
Yg wish slow2 dalam kelas tengah2 lecturer ada kat depan pun ada...ini unpredictable. TQ!

tapi memanglah..hari ni, aku belajar satu chemical reaction dalam kelas di pagi buta~ & aku faham.Haha itu ja yang aku nak tulis.ko ingat aku nak merapu panjang2x ker?

Aku yg mengidam nak makan kek eskrem...sebab aku teringat kat arwah datuk aku. I really miss you! Al-fatihah for him.Tenkiu to Saleha, sbb belanja kek eskrem hasil kreativiti beliau.Jadilah kan~


Tapi...I do wait for a wish from a person  kan...Guess, it is useless to hope from someone yg X faham la kan~ hehe marilah berhenti berharap untuk tahun ni...which means...kita sambung tahun depan.
Oh..ya. yg mana mahu beri hadiah.
Ini ja yg aku mahu.

I want this!!!

P/s: Dah X berani minta yg bukan-bukan...nanti jadi macam tahun lepas.I got 3bebears+ferrero rocher...which varies in their size..yang mana buat aku rasa bersalah sebab aku rasa suma tu mahal sangat for a person like me.

P/s: to suma yg wish tru twitter, FB, sms, or directly to me....Terima Kasih ya!!!
 Owh...SV time praktikal pun wish jugak! ini yg buat aku terharu...tersipu2 depan laptop...alahai kenapa la sweet sgt beliau~



0 Comments:

Post a Comment