30 September 2011

Bajet comel =P

This is me when u are focusing on me.
eksaited, happy...n mcm nk lempang org. (xtau kenapa).=P


Then, bila kamu-kamu-dan kamu. saya x nampak kamu dlm satu tempoh yg agak panjang.mesti jadi cm ni;

 haha...ekspresi muka marah+rindu+rasa cm buang masa ja selama ni. ye....masih comel.aku tahu itu.
 Tengok yg ini plak...

Sebenarnya , ini terjadi pabila kamu+kamu+kamu terlebih beri perhatian..menyebabkan aku jadi eksaited di awal waktu. Cth: abah aku ckp nanti dia amik aku dari stesen bas, ko ingat senang nk tgk abah aku cakap macam tu.  pastu x jadi...maunya aku jadi cm ni ...+_+...

Tapi, ini akan terjadi bila aku rasa takut or gelabah bila aku fikir aku kena tinggal dengan kamu+kamu+kamu.

P/s : Kamu+kamu+kamu, merangkap kepada people around me, kwn2, rumates, family...kalo aku senarai kang jadi panjang pulak. lg pun org ckp kalo kita sayang xpayah nk show off sangat. dia tau sendiri. haa ko tau ke? Just saying.okay~

P/s: comel kan cite Monster Inc tu...hehe

0 Comments:

Post a Comment