16 April 2011

Tiang.

Xpasal-pasal entry nih hanya berkisar tentang TIANG.
Aku harap lps bangun tidur esok pagi.
Aku akan ingat apa yg telah aku lupa~
Tuhan, bantulah hambamu.

Now....Terimalah TIANG.


TIANG
Dan di balik tiang itu
tersembunyi satu jasad
yg tak terlihat dek butanya mata
kerna pandangan terhalang
lantas kabur pandangan

Dan di balik tiang itu
ada sesuatu yg bersifat menyembunyi
rasa yg sama
namun terhalang
dek tegapnya berdiri

Dan di balik tiang itu,
segalanya disembunyi dan dihalang
dari di capai
dek kerasnya tiang

dan di balik tiang itu juga...
ada jiwa keliru
mencari jawapan
berjalan menuju ke tiang itu.

2 Comments:

  1. Unknown said...
    HAHAHHAHAHA~ ape akh tiang itu wei~ hahahah...*tgk aku type pun dah tak betul gelakkan ko~ hHaha
    miko si maruku said...
    haha..gelakkn aku jer.
    spoil btol itu tiang.
    nasib ari ni xda tiang =p

Post a Comment