06 March 2011

Merepek.

tadi aku dah tulis siap molek2 satu entry yg aku kira agak bernas untuk tatapan korang...
tapi itulah..itulah..itulah...
jari aku tekan apa ntah, habis blank semuanya,
turun naik semangat dan keazaman aku,
bulan ni dah la macam xsibuk kan. bizi yg amat!
tapi aku nih senang sangat nk down ngan up...
jadi aku nak berazam....aku nak aim higher untuk subjek2 semester ini.
sebab orang kata aim biar lebih sikit, tapi bercanggah sungguh dengan yg ini
"ukur baju di badan sendiri"...ha.macam mana plak nih? mana satu nk kupegang nih?

sudahlah tulis bukan2 kat sini,pergi study lagi bagus kan. baru boleh dapat A. betul x?

takut betul bila pergi dgr org ceramah pasal kahwin ni.
esok ada lagi, tu lah gatal sangat g daftar hari tu.huhu

susah kan kerja2 kahwin2 nih....
aku rasa kursus kahwin nih, pengisian boleh tahan, tapi kenapa kes perceraian macam goreng pisang panas aja aku tengok..ada ker cakap "aku ceraikan kau sebanyak bintang di langit".
waduh....kok bisa sampai jadi gini..

Ok...husband aku nanti kalo boleh.
aku nak yg baik jer..xpayah la baik serba-serbi,baik dengan aku jer lagi bagus, kalo baik dgn semua org xbuat baik ngan ahli rumah x guna jugak. xpayah hensem pun xper, penat nanti aku nak cemburu.kalau boleh xpayah jujur sangat pun xpa...haha biar yg satu kepala ngan aku kalo boleh....itupun kalo lps level test oleh mak aku.payah gila syarat mak aku. mesti sayang anak dia macam dia sayang anak dia.perghhhh....mak aku memang lah! mak.. mana sama sayang mak ngan sayang org lain...ececeh.
ceh..kalo nak senarai memang lah xcukup tanah aku nak tulis.

tapi sekarang nih, aku teringin gila nak beli set buku Ihya Ulumuddin karangan Imam Ghazali.
cantik weyh....aduh poket plak kering. xtau buku apa, g GOOGLE sendiri. buat hantaran cun jugak..

p/s: jangan salah sangka plak. aku xakan kahwin dlm masa terdekat.tensen sbb xboleh g kenduri-kendara kahwin rakan2.

0 Comments:

Post a Comment