16 March 2011

Adil & segi empat sama.

Adil & segi empat sama.
aku dah penat menaip dalam bahasa Inggeris.
Itulah....siapa suruh ko masuk kelas bahasa Inggeris.
Itulah ikut gila kepala, kerja tak siap, padan muka! (xda kaitan ngan engkau!)

Aku rasa dunia adalah satu cycle.opss kitaran.
Satu kitaran, ada yg hidup ada yg mati....(aku bukan nk tulis pasal tsunami)
Ada yg sihat, ada yg sakit....
Ada yg cantik, ada yg huduh.
Ada yg gila, ada yg waras...
Ada yg cerdik, ada yg bodoh...err kurang cerdik.
Ada yg bisu..ada yg petah...
.
..
...
Ada yg kena lempang jap g...hoii cuba terus ke titik utama (bc =main point).

okay2x...sebenarnya aku cuma nak cakap lately aku rasa hidup aku ni agak bermakna,
walaupun life aku sebelum ni aku rasa aku emo ja lebih.
Kawan aku pernah ckp, "miko sebelum nih garang, payah nk senyum".
then aku senyum..." senyum selalu, hampa jugak kata aku gila"!!!

xda lah...selama aku hidup dah nak masuk 23tahun ni.
sekarang baru aku boleh senyum...mcm xmasuk akal.tapi itulah.

Tuhan itu maha adil ko tau x?
Aku lepaskn somthing yg aku tahu aku xboleh buat.tapi aku suka bangat!!!!

Tapi tuhan bagi nikmat lain pada aku.

Hati yg tenang fikiran yg xbercelaru..jarang weyh nk dapat rasa semua nih!




Sekarang ni cuti sekolah, jadi xda gunanya aku telepon rumah nk cakap ngan mak aku.
Mak aku mesti sibuk layan adik-adik aku agaknya.
Aku rasa mesti mak aku bajet anak dia tu strong agaknya~
berbulan-bulan xbalik rumah..berminggu-minggu xcall....
rasa nak nangis bila ingat rumah aku jauh berbatu-batu..jalan kaki xsampai-sampai.

sebenarnya aku merajuk sorang2 weyh..mak aku x pujuk aku pun :(


0 Comments:

Post a Comment