19 March 2011

Flash tapi takde back.

"Awak cakap lah ngan mak,
saya nk sambung tengok tv

hurmm..hello mak cik sihat?
musim hujan nih. macam mana keadaan kat sana..
saya jauh dari keluarga...
habis rindu pun, telefon aja yg jadi penghubung.
ini pun baru lepas cakap ngan ayah...
ni yg terus telefon nak cakap dengan miko.
tapi dia nak tengok tv plak.
alah..musim banjir macam nih, buaya banyak lah (aku cakap kuat-kuat)
apa mak cik ada buaya ker? tu ada dengar suara miko cakap tuh.

mak cik dekat sini, banyak jual strawberi..murah
tapi xboleh la nak post.nanti busuk plak.
alah cerita ja lebih..sebab tau xboleh bawa balik kan2x (aku ckp kuat-kuat lg)

mak cik pun mengiyakan aja apa yg dia cakap"

Aku yg dah tak boleh duduk diam-diam,
pura-pura menumpukan perhatian kepada tv ..
yg tengah tayang cerita cina apa ntah...ye lah dah hilang fokus.

mak aku dah mula senyum sambil memandang tajam ke arah aku.
aku dah tahu lepas talian dimatikan, seminggu mak aku akan usik aku.
aku pulak kalo dah kena usik nih...mesti panas jer muka.

0 Comments:

Post a Comment