30 December 2009

Kalau mahu, semua boleh!

tarikh hari ni 30hb December,
hari ini adalah hari Rabu.....rindu

ini adalah intro ucapan tuan pengetua skolahku...hehe
sapa yg xngantuk bila dgr intro yg sama setiap minggu...
-opss..dah lari tajuk nih...

sebenarnya..
2009 sudah mahu melabuhkan tirainya..
bagaikan mamak yg nk tutup kedai..heh

aku ada satu hasrat yg hendak dan perlu bagi aku untuk dicapai..
sangat penting bg aku~

aku mula pasang hajat nih
setelah...
aku kaji baik n buruk perbuatan aku nih,
tahun 2007 menyaksikan kemuncak kegilaan aku,
mmg dahsyat arr....kalo bole hari2 aku nk amik dia..
tapi seminggu skali pun dah cukup melampau+teruk+busuk

masuk ja 2008 aku hampir berjaya,
namun aku tewas jugak pada 30-12-2008...
cis,geram betul!

so..aku agak berhati-hati pada tahun ni,doa
aku elak suma tempat yg ada supply benda alah ni..
terpaksa lah..sapa suruh buat target pelik2....

tapi xper...just wait n see..
sama ada aku berjaya atau tidak untuk
tidak menyentuh langsung, kamu sepanjang 2009..
KALAU MAHU, SEMUA BOLEH!

2 Comments:

  1. Zulikha Syed said...
    apakah?? [angkat kening dengan rasa ingin tahu]
    miko si maruku said...
    just wait n see...
    nant rajin baru samb lagi.

Post a Comment