23 December 2009

I have my own theories n reasons

It have been a while since the last entry,
quite busy actually..ye la tu!

back to the topic,
aku mmg xgemar letak gambar kat mana2 tempat kat internet nih..
tapi orang lain mmg suka letak gambar dorang,(sesetengah org)
terutamanya kat laman sosial,
nama pun laman sosial mestilah nk letak gambar eh,bagi org kenal..
tapi betul ke nk bg org kenal jer?bukan nk suh org komen banyak2 ker?

aku sendiri pernah kena, mamat mana ntah
mamat:"letak ar gambar awak,nk kenal"
aku: bg alasan yg konkrit,ntuk aku letak gambar..
mamat: org cakap, dari gambar boleh kenal "hati budi seseorang"
aku: ye la tu, sejauh mana ko pasti aku xedit gambar tu?
mamat: aaaa

pastu mmg xda la mamat tu nk kaco aku..
time tuh mmg aku seronok gila,hehe padan muka mamat tuh.
then, bila aku buka profile dia, mmg penuh ar ngan gurlz ja,
bias btol la mamat nih..tobat2!


nant ada org marah pulak aku tulis cam ni..
sorry ye..xda niat nk kutuk lebey2..
cuma kadang2 yg ada gambar yg ter'lebey' posing yg jadi ternyampah nih.

Reasons & Theories yg aku pakai berkenaan upload gambar sndiri kat tenet adalah:
-adakah anda pasti tidak ada pihak ketiga yg mengambil kesempatan.

-ini ada terbaca kat mana ntah,katanya: gambar yg dh di upload sebenarnya masih ada di database, walau anda dah "tekan delete".

-does it matter to you,how ugly @ beautiful i am...kata nk kawan,abis kalo buruk rupanya,xjadik kawan kah?

-teknologi makin canggih,baik berhati-hati..(dah ada bad experience!)
-in term of privacy.

-last sekali, aku susah nk senyum bila nk amik gambar, so suma gambar aku adalah "candid"...inilah kot yg paling BETUL.

lantak ar nk cakap apapun..i have my own theories n reasons.

entry ini ditulis dgn emosi yg penuh+tinggi.

2 Comments:

  1. scOotBerry said...
    btOl tu.ade sesetengah Org xske nak letak gmbr mereka d laman web sOsial ni.tp daku suka! ngeh3. ekceli,depends pd individu tersebut.sO xleh nak paksa if mereka tanak, and takleh nak kutuk if deOrg suka.. masing2 ade pendirian masing2.sO kita just respect each Other je la.
    miko si maruku said...
    btol2..selama nih xpenah kesah pun,tapi bila dorang kaco my borderline..hehe nk kena la tu.

Post a Comment