25 December 2009

Cuti Oh Cuti

aku masih dlm mode holiday..
walau jasad ada kat bumi kuantan nih,
jiwa raga aku masih ada kat umah..
inilah org kata xpijak tanah,
asyik duk atas kayangan jer.angel

aku pergi kelas pun nak x nak jer,
ye la,selang sehari jer,
xda klas,
lecturer xder kata mereka..

bila aku sampai kelas jer..
aku buat2 xnampak kerusi kosong kat depan
nampak plak kerusi di back line~

bila org tnya,
apsal dtg awal duduk belakang?
aku jawab....
hari ni malas nk belajar,
dtg kelas sebab bosan duduk kat bilik,bole?

aku jarang jadi barisan pertahanan kat blkg ni,
sebab aku prefer middle area lagi..neutral kata org!

barisan pertahanan di baris blkg mmg bole tahan,
hebat ooo...siap cucuk2 org lagi..

lps tu,ada suara dari depan,
"what are you laughing for???"

jadi aku conclude...
kalo ko rasa xnak blaja sekalipun,
jgn buat bising dlm kelas,kesian org yg nk blaja..

kalo xnak blaja pun,silalah duduk diam2...takbole

2 Comments:

  1. Zulikha Syed said...
    Yup! Saya setuju itu.
    miko si maruku said...
    setelah beberapa hari, baru boleh komen kat sini..
    part mana ye, yg cik zue setuju?

Post a Comment