06 February 2012

There there

Selepas satu hari suntuk aku xkeluar dari tempat pertapaan...
then..bila aku keluar...semua org yg aku jumpa tiba2 dgn ramahnya menyapa..
walau tak ku kenal siapa gerangan yg menyapa...
That kind of feeling...hewhew *dah berjangkit nk sebut hewhew je bila berasa best~

Yg bestnya...bagai seluruh alam menyapa.
monyet pun seolah2 tersenyum pandang aku.

Come, aku nk share ni sebenarnya...part of my not-so-hectic life.
Baru kelmarin dan hari ni aku bole tido siang.
see..if all of you can stand this:





sweet kan...sapa nk ulang2x banyak kali cenggitu....
Mood sangat baik akhir-akhir ni, walau banyak hal yang menyerabutkan.
If everyone in this world show their own problems on their faces, disaster lah weyh!

Owh, antara ayat sapaan dari org yg xkenal:
1) akak..lupa amik lauk eh? wahaha padahal itu bukan lauk aku pun. senyum aje dong!
2) ada monyet atas tuh..oh yeah! gila lama dorang berhibur ngan monyet duk wat tugu kat atas bumbung.
3) miko, ini mak kite...salam2. hehe ko tgk org yg xrapat sgt lg menghargai aku dari org yg kita kenal.
4) FYP eh...aah...gila bangga ak bila org dtg nk minta kunci lab ngan aku.gaya serupa kompleks gila projek aku. padan muka budak2 tuh. aku pun berlakon konon2 semua tuh aku yg sepahkan. siapa suruh annoy kan aku sebelum ni~ kan aku dh jd kerek sama naik. wekkk!

P/s: Close your eyes, and u will see the one that u miss the most. Nampak tak?

0 Comments:

Post a Comment