19 August 2011

My snowman..


Memandangkan ramai jugak yang dah tahu identiti sebenar miko si maruku,
aku pun dah xmau secure sangat siapa miko si maruku tu sekarang ini.
maybe sebab dah malas kot...hehe

jadi untuk mengelakkan sesiapa ditimpa perasaan,
nak2x bila aku tulis yang merapu2 sehingga menyimpang seribu juta kali dari jalan kebenaran.
jadi aku akan guna simbolik word..yg aku ja paham. hehe

Uish..aku gembira sangat bila orang yg aku harap dan dia perlu ingat kat aku>
dia ingat weyh!!!

Yip..Yip...Hooray~
Mana ada orang yg sekali ja aku cerita pasal apa aku kerut2 dahi.sekali ja...sekali ja.(xperlu aku tulis banyak kali)

wuwuwu...nangis2 ni.sambil cuba senyum gembira sampai telinga. dia ingat!

pastu terus mcm ada cahaya shining keluar dari arah dia berjalan...

aku memang mcm ni kalo dah suka someone tu..only dia.akan kusuka jua sampai akhirnya~
dan aku tau aku suka org yg circle2...comel2..(dlm definisi aku, ok!)

sampai satu tahap tu, rasa mcm nak selalu ja ada dengan orang macam ni.tapi...tunggu.

who am I to judge a person just like that...err.
(bila dah waras, ini masanya bila shining2 dr arah org yg jalan tadi tu berkurangan)


Maka, macam biasa. I tell myself 'just go with the flow'.

Aku suka betol perangai yg 'bila dia hantar ko balik rumah, dan dia tunggu sampai ko betul2 dah selamat masuk rumah baru dia blah'~ can I ask this from myfuturehusband?

0 Comments:

Post a Comment