22 February 2011

Beku.

It's not up to me anymore. If you want me in your life, you'll find a way to put me there.


aku rasa nilah perkara yg dah lama aku pendam...
dan sekarang baru ada courage nk make it TRUE.
benda apa pulak nih..kalo x emo xboleh hidup agaknya miko nih~

peduli apa kata orang lain...hati aku, lantaklah aku nak urus mcm mana pun.
Kalau semalam, memang aku pujuk hati aku,
aku siram pemikiran aku dengan yg baik-baik aja.
Tapi....
aku dah rasa cukup....cukuplah ngan semua ini.
.
.
....

itulah kadang-kadang kita cuba pertahankan whatever relationship yg kita pernah ada....yg kita xnak let go...sebab hati kita sayang...fikiran dah waras habis, tapi itulah hati degil.
Now, aku dah fed-up..give-up....
aku dah xmahu ambil kisah kata orang lagi.
yg dah lepas, biarlah lepas.yg penting sekarang.

Aku bukannya dah xsayang, atau benci.
Cuma..kau tahu sampai satu tahap bila mana kita dah xpunya rasa lagi.
Hati kita jadi beku...
Aku xkata aku benci kau..aku boleh jer cakap ngan kau...senyum lagi.
Tapi tipulah kalau aku kata, aku sanggup teruskan kepura-puraan ini.
Cukuplah...Cukuplah...Cukuplah.

Jangan salahkan aku bila kau rasa jauh dari aku.
Sebab aku memang dah terlalu jauh untuk kau kejar.
itulah aku berlari kau berjalan....


I want to walk on my path...alone.
mungkin satu masa nanti, bila hati aku xbeku lagi.
kita boleh duduk minum kopi cicah roti mayat sama-sama~

Kamu boleh baca entry nih,
kamu boleh teka sendiri apa dah jadi kepada miko tuh~tapi..
kalau ada yg terasa.......



dah aku nak tido, esok pagi nak kena bangun awal nak g hantar roti lagi <3

0 Comments:

Post a Comment