12 February 2011

Baru ku tahu kewujudanmu...Latvia!

LATVIA...
xpernah ku ambil tahu akan kewujudan mu.

inilah first time aku tengok STATS kat dashboard,aku bukannya gila sangat nk kejar2 stat ker ranking ker apa ker..aku suka2 jer tulis blog.



terkejut aku dan hampir-hampir terkena serangan jantung.
bukan apa, aku punya lah nk bagi low profile habis kan...
mana pernah aku canangkan kepada dunia...

hey...lihatlah!!!aku ada blog..

tapi kau tengoklah,
siapalah agaknya yg view blog ini dari LATVIA...curious weyh.
dan faham plak dia baca bahasa melayu nih...

siapa saja kamu...menjelmalah!

biar hilang resah gelisah ku ini... siapalah kamu ini yg menggangu-gugat ketenangan pemikiran ku ini..chewahhh!

kau cuba cari LATVIA dalam peta dunia kat bawah ini....
secara kasar kau xakan jumpa...haha cuba renung-renung sikit...



saja jer kan..macam lah nampak Malaysia kalau xrenung betul-betul dalam peta tuh...
ni ha LATVIA...mcm dekat jer dengan RUSIA..opsss!

1 Comment:

  1. Wany Ramli said...
    ada orang latvia baca belog saya jugak. dan jugak orang RUSSIA.dll negara lagi.ingatkan ia sesuatu yg tak perlu diherankan. hahahaha

Post a Comment