28 December 2010

Hey!!!

Aku baru habis kelas bahasa Inggeris aku,

Aku suka tau kelas nih, suka sangaaaat~ smpai kalau lecturer aku membebel dan lepaskan kitorang balik lambat pun aku suka~Utk pengetahuan semua, kelas aku 8.30pm till 11.00pm...Jadi imagin kalau balik lambat~

Part yg xbest, aku sorang2 jer dlm kelas tuh~ Mana geng2 aku semua?
Mereka xamik subjek nih dis semester~ huhu daku sedih sekejap ~.........~

Habis kelas tadi aku dapat tau, 'dia' ada mention nama aku kat kwn aku dan merangkap kawan dia jugaklah~
Aku bajet 'dia' xcakap pasal aku lah kan. aku bukan marah tapi aku suka! ngeeee..

Yg xbestnya....adalah dia gtau "Miko layan Kamen Rider!!!"
Oh, mana nak letak muka lps nih~ Ni kira aktiviti underground aku lah.

Jadi, aku nak buat pengakuan di sini.

Saya mengaku bahawa saya suka tengok
KAMEN RIDER. MERLIN. VAMPIRE DIARIES.


yup, yg suka tahap extreme tuh! Sebab aku sgt suka dari kecik2 lg benda2 magic, Henshin, dan supernatural. Jadi bila gabung semua tuh, aku cepat lupa diri....I mean really fast!

P/s: kwn aku yg sama nama ckp, calling your own name is SEXY!!!

0 Comments:

Post a Comment