17 December 2010

Dengan BERAT nya.....

Salam kepada semua pembaca yg sudi singgah sini..( ade ke?)

Tajuk apa pulak kali nih miko nak merapu kat sini nih...?
heh...BERAT hati rasa nak masuk kelas semester nih.
sebab semua dah masuk concentration masing-masing.
course yg aku amik nih, bila dah masuk tahun ke-3, semester ke-2,
akan belajar ikut tahap kecenderungan individu tersebut.
so, tahun pertama & kedua, maka kami semua belajar subjek yg sama,

jadi bila dah pecah-pecah macam nih,
mestilah akan ikut interest masing-masing.
xbest plak kalo suma sama saja kan. xadventure gitu!
ye lah, subject matter seseorang tu mestilah up to diri masing-masing.

sebelum ni kalo nak tandatangan kedatangan kertasnya 2helai dan lebih,
sekarang dah tinggal satu.
sebelum nih dalam kelas ada orang yg aku suka tengok......
woha! entah sapa la kan..dah kelas lain-lain. kecewa!!!
sebelum nih dalam kelas yg ramai-ramai tuh ada geng-geng aku, sekarang dah tinggal berapa kerat jer...huhu gedik betol aku nih!
heh......bukannya aku xprepare keadaan cam nih.
saja nak gedik, nak sedih-sedih jugak....
lepas nih boleh lah nampak status aku sbg lone ranger~ kahkahkah.

xsuka masuk kelas bila rasa something missing, sebab nanti mesti nak cari benda yg hilang tuh~
sabarlah wahai hati, ini adat dunia~

owh! aku tulis semua nih berlatarbelakangkan lagu Kurnia, Mizz nina feat Noh hujan.



semua kawan-kawan aku nih adalah KURNIA dari tuhan.

p/s: gila xda kaitan lagu tuh ngan entry aku.haha

2 Comments:

  1. . said...
    halo cik miko.bertemu juge kite akhirnye.ahaha..
    :)
    miko si maruku said...
    hye kamu!

Post a Comment