25 September 2010

Kelam bukan malam.Terang bukan siang.

Dear blog....( terpengaruh dgn vampire diaries!)


my day have been quite buzy,
after all the hari raya things~
i've went through a few weeks, i think~
with all the student life, u know the exams & all the assignments things.
sort of it~

walau bukannya bersungguh-sugguh sangat pun.
tapi kan a lot of unexpected things yg jadi dalam masa yg singkat.
nikah, tunang, meninggal, yg baru lahir,
apa org kata " cycle of life".

humm... aku ni bukannya kategori heran apa yg org sekeliling aku buat.
selalunya aku cuma take part bila "something-something" tu ,
memang aku suka...or memang my subject of interest lah.
akhir-akhir ni aku dah pandai ponteng kelas dan datang lambat.


nih yg nak story,
siapa-siapa yg selalu ikut perkembangan my dear sweetheart. lenovo terchenta.
keadaan dia dah agak kritikal. maybe lepas bawa balik dari penang nanti,
aku cari port untuk kebumikan dia.
tanah perkuburan mana ya?nant aku kasi alamat, senang nak ziarah kubur dia~

update guna lappy orang, i mean awam...yg xprivate tuh
kurang sikit feel dia...sebab tu aku dah kurang cergas~

when people ask something that u don't want to talk about,
what do u do? cheating or being honest?heh.

ikuti perbualan ini:

my klasmate: 'miko' ada bf x?
miko: aku sengih.
my klasmate: mesti la ada kan. pakwe kat mana? pakwe miko kat kampung ya!
miko: pakweku di kampung! yes!
my klasmate: eh..xkan xpernah couple kot?
miko: ........................off.

haha. being a single is a gift from god.
muka aku cam org kampung ya, maka pak we aku mesti org kg.
biar terbang tinggi mana-mana pun, it'll suite me better if u are a kampung boy!

jarang nak masuk+ikut topik jenis nih~ sekali ada org cucuk!

2 Comments:

  1. Gabriella Adriana said...
    miko sorok pakwe die kt kampung..haha
    miko si maruku said...
    sorok ah...nanti org curik.
    miko jugak yg susah!

Post a Comment