06 September 2010

The Best Ever


pic credit to google.



Selama aku hidup di atas muka bumi.
tak pernah langsung aku imagin akan
dapat assignment sebagai hadiah terbaek!
maksud aku bukan lah assignment aku punya bagus sampai dapat hadiah terbaek!
bukan..bukan...bukan.

sebenarnya habis ja paper last sebelum pulang ke kampung.
aku memang sengih lebar-lebar.
bukan sebab soklan senang ke apa....tapi sbb rasa lega*.
sekali Dr.P kasi assigments. bukan 1 tapi DUA!!!!!

part paling best ialah bila aku ngadu kat mak aku.

aku cakap
"tahun ni xboleh la tolong mak buat kuih raya, sebab banyak lah assignment ngan exam lg"
mak aku balas
" jadi xboleh la tengok tv balik rumah kali ni"

cis...mak aku memang lah terror bab-bab kenakan aku.

due date assignment yg aku baru dapat sempena cuti raya.
adalah bersamaan ngan besday aku.
aku memang dah rasa eksaited pelik.
sebab aku teringin nak rasa saturate dgn kebizian hidup sampai lupa tarikh besday aku.
sebab aku x pernah lupa.ok aku tipu. hampir atau nyaris lupa adalah.

aku xmengharap hadiah dari kamu-kamu di luar sana.
tapi kalau dah niat nak kasi hadiah.
dgn hati yg ikhlas saya akan menerimanya!hehe

hadiah yg terbaik bagi miko adalah :

kamu-kamu yg selalu ada di sisi, pabila daku memerlukan kamu.
kamu-kamu yg selalu melayan kerenah gila+merepek tanpa rasa jemu.
kamu-kamu yg menerima daku seadanya dan menasihatiku.
kamu-kamu yg selalu ingat daku walau dah xda org kat dunia mau ingat diri ini.
kamu-kamu yg selalu mengingatkan daku akan sempitnya dunia ini.

terima kasih tuhan.

p/s: mungkin xterjun sungai raya pertama tahun ni.

0 Comments:

Post a Comment