07 August 2010

Yakin sudah.

dah lama tak singgah sini.
blog ni dah macam satu escapisme plak.
rasa nak lari.
tapi jalan-jalan ja akhirnya.
sampai kat blog.
singgah.
dan duduk sekejap.

dah bulan OGOS. korang dah kibar bendera?
aku dah. turn korang bila lagi?
aku pikir: kalau nak kibar hari-hari.xsyok plak.
jadi bulan OGOS saja yang paling menyerlah.heh.

memang banyak yg nk coret kat sini.tapi malas la.
semua aktiviti jadi xbest bila buah hati pengarang jantung xda.
yup.dia xda. jauh sikit pun xboleh.
asyik nak ingat dia ja 24hours.
kronik.lalu aku balik rumah.
ini alasan yg bagus ya kawan-kawan.( padahal memang homesick!)

waktu aku tgh taip entry ni. lampu hp kelip-kelip.ada mesej masuk.
salah seorang klasmate yg aku xpernah cakap pun ngan dia.
bapa dia meniggal dunia. esok ada solat jenazah. Al-fatihah.

then.aku cakap kat diri sendiri.
kalo dulu aku cakap" kalo aku mati. xda org akan ingat kat aku"
kecuali mak.abah.4 org adik aku.

tapi sekarang aku yakin. dah tambah senarai tu.
sebab mereka buat aku rasa dihargai.
xpayah sebutlah siapa.

dah setahun lebih dia yg bernama kawan "pergi". Al-fatihah.


harimau mati meniggalkan belang,
blogger mati meninggalkan blog.

terima kasih tuhan.

0 Comments:

Post a Comment