25 August 2010

An "A" for a sampul of duit raya.

aku senyum-senyum saja sambil menatap sms yg baru masuk.

haish....MEGA plak tu (kata aku dlm hati)
abaikan lah.
nanti baru decide nak attend or not.

hurm..jadi aku melalui rutin harian aku yg biasa2 saja.
tunggu bas.naik bas.nyanyi ikut saluran radio yg drebar bas pilih. sampai destinasi.
dan bergolek turun dari bas. cis!

aku masuk makmal komputer.
aku on pc.dan aku semak senarai movie2 baru.
aku tutup semua tab yg ada.
aku pura-pura kosentrate apa yg pensyarah aku ajar dekat depan.

habis ja kelas.
pensyarah pun wish gud luck untuk exam beliau dan selamat hari raya(awal betol ucapan itu).
maka kami sebagai pelajar pun yg jarang-jarang ingat pasal exam.
sibuk minta duit raya.ya tuan-tuan! dah umur 22 pun sibok nak duit raya.

dan pensyarah aku balas dgn sedas dua kata.yg aku rasa mmg terbaiklah!
" kalau kamu dapat A. baru saya bagi duit raya"

lalu.
aku nak study lah rajin-rajin.
nak dapat duit raya....

maka sebab itulah saya kurang cergas mengupdate blog ni.

wish me A...xpayahlah. wish me DUIT RAYA!

0 Comments:

Post a Comment