11 August 2010

IKHLAS.

Setiap kali menyambut apa-apa event yg aku kira special.
macam sambut bulan SYAABAN.bulan RAMADHAN.bulan SYAWAL.
mesti akan dapat mesej meminta maaf dari rakan taulan.
xkurang jugak yg antar mesej ayat sedap2. maka rasa mulia sapa yg membaca nya.
tak kira lah guna medium apa pun untuk hantar mesej-mesej ni suma.

soalan aku.

" Sejauh mana kah keikhlasan kata-kata yg tercoret itu?"

"Ikhlas kah maaf yg dihulurkan"

bukannya nak jadi negatif.bukan.bukan. bukan itu maksudnya.

sekadar memikir. mesej baru 2-3minit. jap g ko buat balik. bukan lama pun.kejap ja.
mungkin sbb mesej forwad jadi tak rasa beban dia.

bukankah kata itu kota?
jadi tulis-tulis, taip-taip aku rasa sama ja la.

hurmm. aku suka kalau dapat mesej maaf2 nih.
heh. tapi jarang aku reply mesej jenis nih.
sebab aku selalu jawab dalam hati ja.

jadi kalau aku xreply mesej ko.
aku dah jawab dalam hati.
aku harap angin dah sampaikan jawapan aku.

bersempena bulan mulia ni, aku berazam untuk tidak curi tulang dlm kelas.hee~

2 Comments:

  1. Wany Ramli said...
    saya sudah curik tulang di hampir setiap kelas so far spanjang few days of puasa.[bukan bangga ye]
    miko si maruku said...
    hehe...curi2 tido eh!

Post a Comment