23 June 2010

tajuk entry ini adalah status kat my yahoo.

dah 3hari dia ada kat situ.
serius...aku ingat aku dah xpayah pikir.
aku bajet maybe dlm 2-3tahun lagi, baru akan dijumpai.
ini tidak, serius aku xprepare.

apsal dia pergi kejap ja...dah balik.
apsal dia habis cepat sangat,
sekarang makin dekat adalah.
hopefully dia xjumpa aku, terserempak kat tepi jalan ker.
termakan kat kdai makan yg sama ker.
walau nampak aku selamba je, deep down here aku rasa xselamat.


jgn ada kwn2 kesayangan aku, ter makan pujuk rayu dia*
xpasal habis suma info aku, dia tahu.
putus sahabat nanti!
haru betul lah....wawawa.

habislah hidup aku yg aman ini.
kenapalah ada orang macam ini...
kata mak" bagai buku bertemu ruas"
kata my sister" hehe, habislah kamu!"

kata aku" s**l"

kata dia" sombonglah aku sekarang nih"

tiba-tiba ja aku jadi risau, nasib lah ilmu stalking ada.
dan minda aku masih mampu nak tolerate.
maka aku buat apa yg patut sbg defense.

macam sia-sia ja usaha aku selama ini.
dah la aku ni lembut hati, cepat simpati....
penat ak sumbat hp bwh bantal.buat2 xdgr bunyi hp.
xmo jawab call dia.
dan akhirnya dia stop.

ces, xlama mana pun. dia pun pandai gak.
konon-konon saat aku dah rasa bebas dan xkesah langsung.
aku di attack....weyh, setahun kot. kau dah plan awal2 lagi kah?

patutlah hp aku sekali sekala ada panggilan berhantu.
yelah, hantu ja yg pandai call, tapi xpandai cakap.
at least cakap lah, hai!
nanti kalau dgr suara kantoilah miko*

let see how far it will goes,

dia msg aku, dan aku hanya balas 2 perkataan. mesti sakit hati kan*
dia reply lagi..dan aku abaikan dulu.maybe lepas seminggu dua nanti aku reply lagi sepatah perkataan.

mungkin ada org akan cakap, accept ja dia.

tapi....entahlah, soal hati memang susah nk predict.

apa lagi yg aku harus lakukan.


betollah kata org: teknologi mengatasi segalanya~

aku dah penat berlari~


0 Comments:

Post a Comment