15 May 2010

bakimono.bakimono.bakimono.

(i)

cuti.cuti.cuti. macam nih aku ingat nak kemaskini folder dalam lappy nih.
sekali ter jumpa satu siri tv nih.
aku dulu memang peminat setia lah kan.
wajib tonton ni.tapi entah bila aku ter"stop" follow.
maybe sebab angka umur yg dah makin besar.
lepas tu.

tiap-tiap hari rasa nak tengok pulak.
satu episod memang ulang-ulang banyak kali sampai puas.
siapalah punya kerja masukkan "kamen rider" nih dalam laptop aku.
dan apa pulak motif dia? aish...xkan lah dorang nih xtau.
aku memang suka tengok cita2 best cam ni. ahaha.

kalau dulu movie power ranger keluar ja memang sibuk nak beli pita video.
tapi tu dulu lah. mak abah aku, sewa ja suma pita2 video tu.
kalau dapat no. SATU baru layak beli pita video tu.
so..memandangkan waktu budak-budak dulu. demand tinggi.
tak konsisten pulak tu. hari ini nak yg ini.esok lusa nak yg itu.
jadi aku xpernah minta beli pun movie power rangers tu.
aku minta beauty and the beast.
ayam

(ii)

Nama: miko si maruku
Alamat: bla...bla...bla....
No.IC: **0920-**-****
No. KWSP: -

Adakah anda mempunyai masalah kesihatan: TIDAK
Adakah anda mempunyai alahan? : TIDAK
.
.
.
.
Adakah anda mempunyai kemahiran komputer?(Jika Ya, sila nyatakan perisian..........).
aku xtau nak isi part nih..xkan nak tulis suma kot. pening.
agak2 nak letak downloader boleh x?ros

0 Comments:

Post a Comment