04 May 2010

Aura Pendant AVON.

Hye. encik MAY!
dah masuk bulan LIMa. saying babai to bulan EMPAt.
dah hampir separuh 2010.
tapi rasanya macam xada perubahan sgt dlm hidup ni.
well.bukanlah xda langsung.secara xlangsung banyaklah.

2hari nih.aku asyik t'tido jer.
habis semua tv series yg aku syok sgt nak follow.aku tinggalkn.
nampaknya kena consult ngan akak stoicism la nanti.
haish! susah ar macam ni.asyik tertinggal aja.

lg haru-biru.dah 3hari cakap nk bawak lappy masuk kedai.
tapi xjadi pergi sbb....miko zzzzzzzzzzzzzz!
memang lah, xtau nak cakap apa dah.sedar2 ja kdai dah tutup!

so.hari ni kita try n error lagi.
ingat hari ni, nak kena apply aura pendant la.
[xtau apa aura pendant?meh sini nak cita skit]

penah dgr rantai yg guna batu from gunung berapi tu as dia punya loket tu?
dia ada macam2 nama tau.
tapi yg i punya nih, i cilok from AVON.(mak i dealer, so bole murah skit!)
time dia punya introduction to market.
rasanya murah lg.kalo sekarang nih rasanya RM1++ to RM2++,
sebab kalau beli barang kat AVON nih,
harganya turun naik. so baik tunggu bila dia turunkan harga.
silap asyik pasal harga pulak.sorry!

ok. dia punya functions adalah:[hasil budak rajin baca testimoni].

dikatakn boleh menurunkan berat badan.
menghasilkan tenaga.[tenaga apa xdapat dipastikan]
buang toksin dari badan jugak.

cukuplah tu, xmau sumbat bnyk sgt functions.
hehe.

ini pulak from my own experiences,
sbg student yg ada kelas walaupun hari minggu.saya slalu kepenatan.
bila dah penat, sudah tentulah xleh fokus.
so,bila pakai pendant nih.
keletihan dapat dikurangkan, maka saya boleh fokus.
haha xpayah cover menguap dalam kelas lg.boleh duduk depan.
[buat malu jer.menguap dpn lecturer.]

kurangkan berat badan tu pun ada kesan jugak.
tapi ntuk org macam miko yg sgt suka melantak.
kesan dia xbrapa nampak ketara sgt.

toksin.ada yg guna untuk air minuman.
ada yg pakai terus kat badan.
kalo untuk air minuman,
letak pendant tu bawah bekas air selama er, xingt lah. brapa minit?
tapi memang agak ah, rasa sihat la jugak.
xda lah asyik nak tido aja.
miko mmg suka tido.asal menguap ja.teros cari bantal.xda tangguh2 lagi.
tapi, setiap produk yg kita gunakan.suka miko mengingatkan bahawa kesannya adalah berbeza untuk setiap individu.sebab tu lah ahli-ahli sains muncul dgn teknik VNTRs. ahaha.saya sudah melaut.VNTRs tu apa plak ya? nanti kalau miko rajin suruh dia terangkan.

oh.sebelum melaut lg. sukacita jugak miko mau ingatkan tuan-tuan dan puan-puan semuanya.
jangan disandarkan 100% kepercayaan anda terhadapa sebarang produk yg anda gunakan+amalkan. macam ni la:
"sbb i pakai aura pendant AVON nih la, i xngantok.fokus i dlm kelas pun dah meningkat."
dikhuatiri akan mendtgkan syirik.
sebab kalau tuhan nak bagi kau tidur..sambil berdiri pun kau boleh tidur.kalau tuhan nak hilangkan fokus kau.sekarang jugak tuhan boleh buat.
jadi niat lah dlm hati dgn izin tuhan, barulah apa jenis kesan daripada produk tu menjadi atau xjadi. setiap perbuatan kita boleh dijadikan ibadah dgn syart biarlah niatnya betul.

apa lagi ye, yg miko nak tulis?haish bila baca balik entry nih.
tiba-tiba muncul soklan ni:
apsal aku bebel pasal aura pendant avon nih?
lagi satu, sekarang avon dah keluarkan batu tu dalam bentuk gelang.
nice..tapi ongkosnya jugak nice!
kalau ada org nak hadiahkan boleh la.ader ke?ehehe.


saya suka bangun awal2 pagi akhir-akhir ini.
petanda apakah ini?
pg kelmarin.pukul 8.05am.aku singgah kedai.beli air gas F&N kaler ungu.
dgn niat balik nanti nak layan lagu kumpulan UNGU.
dah la pau duit adik.ahaha..thanks.


then.waktu aku first buka email aku.
aku nampak ada comment from ex-skoolmates aku.

so. i am truly welcoming YOU here!
singgah2 lah selalu.
ijafareeza.[ahh...susah la.nak panggil farid jugak]







pic dicilok from syaikh maulana haji google: images.

3 Comments:

  1. [ija fareeza] said...
    uish..susah2 je letak link sy kt sni..malu jugak la..hehe =p
    farid tu nama nostalgic,
    ija fareeza nama komersial..haha
    miko si maruku said...
    xsusah pun..ikutkan hati
    nak ja buat satu entry
    khas untuk kamu.ehehe
    [ija fareeza] said...
    x yah.x yah..sy pemalu sgt2..hehe..

Post a Comment