02 November 2009

without you, i am...

emak saya best...emak kamu?http://www.emocutez.com

kenapa emak saya best..sebab dia emak saya..
rasanya semua emak kat dunia ni best..
xkira lah emak angkat, emak tiri, emak betul...
apa2 je la..ini adalah entry pasal emak saya:

emak kenal jiraiya aka pertapa gatal..dia join bila anak2 dia tgk naruto~
emak slalu join anak-anak dia merapu..
emak xakan mkn mknn sedap kat luar sbb dia ingt dekat anak2 dia
emak slalu back up kitorang drp kena marah ngan 'org'
emak juga lah yg akan bgn mlm2 selimutkan anak-anak dia
emak xakan lupa akan anak-anak dia..
dia slalu start msg n call anak-anak dia dulu.
anak-anak dia miskol jer tau...
emak saya slalu masakkn lauk kegemaran anak-anak dia..
lauk kegemaran dia sapa nk masak plak?
emak lah yg xsenang duduk bila xnampak batang hidung anak-anak dia
bila dah pukul 8mlm xbalik2 lg (anak-anak dia xrasa lewat pun)
emak slalu mengalah bila turn dia nk main game..
emak suka main game "pairs"..sebab comel kot..
perang2 dia xsuka..peace katanya!
http://www.emocutez.com
hehe..itulah emak saya..saya sayang beliau!
tiba2 rindu akan beliau..
nk g call emak lah lps ni..
tata~

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    geee...
    spe 'org' 2??
    hohoho..
    sy slalu cl mak...
    hahaha...
    xmain lor mc2 nie...
    :P
    miko si maruku said...
    pakcik2 makcik2 yg xreti bahasa aroun d corner...kihkih
    bagus2..call slalu.

Post a Comment