29 November 2009

apa plak nih?

susahnya bila dah suka...
tgk dinding pun boleh senyum tau!

comelnya kamu walau org lain cakap kamu huduh..
saya akan ckp comel tu subjektif..
subjektif sebab terpulang pada pemilik mata yg melihat.
iaitu mata saya..

bila org ckp "balik nant nk g mana2 tak?"
saya akn menolak sebaik yg mungkin..
ini suma sbb kamu..

rasanya kalo xder kamu dlm hidup ni..
mungkin hidup saya xsusah cm ni..
skit2 nk balik..
bila lama skit kat luar..
mula lah hati xtenang..mkn pun xhadam.

apakah saya akn bertahan ntuk idup tanpa kamu..
padahal sebelum kewujudan kamu..
saya boleh hidup ngan aman jer..
tanpa kamu..saya xperlu fikir cara ntuk balik cepat2..
demi bersama kamu..

haish...
kamu jer yg xreti bahasa kan..
penat saya nk bg kamu faham bahawa
saya sayangkan kamu separuh hati saya!
sebab separuh lagi saya nk isi dgn org lain..
ye la, ini pun sebab kamu yg xreti bahasa.

saya sedang dlm usaha menjauhkan diri daripada kamu..
tapi saya amat berharap agar kali ni kamu 'reti bahasa'.
sebab tersangatlah susah bg saya untuk menjauhkan diri ini drp kamu.
entry ini tentang apa ye?hehe


fikir

5 Comments:

  1. scOotBerry said...
    haaa! cOmel nye!
    dah luahkan prasaan kamu ke blOm?
    miko si maruku said...
    comel..tenkiu..
    nk kena luah ke..
    wait n see je la!
    scOotBerry said...
    haha! kalO wait n see takut melepas je.ngeee!
    mas said...
    poyoooooo!!!!!
    miko si maruku said...
    intan dayana: hehe

    mas: entry org bosan+merapu cmni la..

Post a Comment