11 November 2009

Ganjil Sangat.

sewaktu aku berjalan ke mesyuarat persatuan tadi...

mesti kena lalu kafeteria,
selalunya waktu-waktu macam ni, xramai org sgt kat kafeteria..
hendak dijadikan cerita, terdapat ramai org di satu sudut kafeteria..
dgn penuh rasa ingin tahu yg tebal..
aku pun menuju ke sudut tersebut.
aku sungguh http://www.emocutez.com apabila ada sebatang kaler pensel terbenam di perut seekor kucing.
banyak darah mengalir keluar......
aku cakap dalam hati ramai org kat sini..
blah la dulu..nanti lmbat pula sampai destinasi aku..

sekembalinya aku dari mesyuarat terbabit,
aku melihat aimi dan husna (mcm aku kenal) sedang memangku kucing tersebut,
"ya ALLAH aku harap kucing tersebut xmati lagi" kesian famili dia..
aku bergegas ke sana untuk memberi bantuan..
walau dlm hati aku http://www.emocutez.com
org yg ramai tadi buat apa..tgk jer! baik xyah...
aku dgn selambanya..mencabut keluar kaler pensel tersebut..
aimi dan husna membawa kucing tersebut ke klinik untuk rawatan lanjut.
aku xboleh ikut..sebab aku ada exam esok..

sesudah solat isyak..aku pun on9...buka
blog wajib baca aku
sungguh xkusangka..dia update pasal kejadian ptg tadi..
geram aku kerana tuan punya blog pun xmenghulurkn bantuan kpd kucing tu..
lalu aku pun siap komen kat blog terbabit.


nasib baik! semua ni hanyalah mimpi semata-mata..
sungguh terperinci mimpi tersebut, bagai di alam nyata..
bagun pagi dah boleh gelak besar!haha...

moral of the story=
@suka baca blog pun biar berpada-pada...hee~

kenapa blog kamu boleh masuk mimpi saya??? http://www.emocutez.com
haha...

yg musykil..miko

2 Comments:

  1. Dammit said...
    wey ape aku buat dalam mimpi ko? haha thanks. :)
    miko si maruku said...
    ko tulis kat blog ko,apa pasal ko xnak selamatkan kucing tu...
    hehe.ntah apa2..
    boleh mimpi blog org plak..

Post a Comment