22 October 2009

am i exist? wujudkah aku?

sejak akhir2 ni
slalu terfikir akan persoalan di atas ni.
entah la..kalau betul wujud..

kalau betul wujud,
kewujudan aku ni diterima kah?
adakah kewujudan aku disedari,
adakah kewujudan aku hanya sekadar meramaikan umat manusia..
atau hanya aku yg sedar tentang kewujudan aku..

sedih ar..kalau org cakap, ko mmg ada kat sini dari tadi ker?
argh...dah la aku jenis diam ja..
baru nk kenal dunia..xkenal betul lagi..
dah rasa xbest camni..macam mana aku nk hidup..

bencinya! aku xkuat nk ngadap suma ni..
lepas ni..jgn harap i'll be nice to you!
geram btoi...ni bukan fasa percubaan lagi!
ni betul2 berlaku! and its really hurt me!
again..and again!

after this, aku akan defend diri aku!
xsalahkan nk jaga diri sendiri dari dilukakan lagi..?

0 Comments:

Post a Comment