18 November 2011

Kalut

Entry ini sebenarnya a kind of related to the previous one,

Realiti dalam mimpi atau mimpi dalam realiti?
I had a dream about someone yg takda kait langsung dalam hidup aku.
ini membuatkan aku tekejut pabila aku berada di realiti.
Part paling x bagus adalah: tiba-tiba ja lepas that dream.
Selalu pulak aku terjumpa dengan dia.
sometimes dia duduk depan aku dalam jarak yg jauh sebenarnya.
kiranya apa yang dia buat sebelum tak pernah muncul pun depan aku, walaupun dia ada ja around me.

Now..selalu sangat nampak dia~

errr...xtahu nak kata apa.
sebab bila nampak muka dia...aku terus teringat akan fakta dia pernah muncul dalam mimpi aku.

Hehe today is a wonderful day~ cause I am working around you. cubit pipi tembam laju2~

P/s : susah sangat ke nak sebut nama aku? 



0 Comments:

Post a Comment