30 November 2011

Excuse

Before i go to the class "again"..I think I need to jot something here~
Bukannya xda idea nak merapu-ing..but I always ended........yup xbuat apa2x.

Lately aku punya tahap sensitiviti tinggi with certain people around me.
Kesannya akan mengakibat kan aku tido melebihi jam normal seorang miko. Xpandai nak marah or luahkan secara terus. apa boleh buat?

Entah la nak buat macam mana lagi bila aku cuba..ya aku cuba..xnak bagi ko nampak macam 'itu' di kalangan manusia sekeliling 'sebagai itu'.tapi diri kamu sendiri still continue buat macam itu.. Penat? yup..aku pun penat. Enough la > aku cakap kat diri aku. Biar je ngan orang macam itu.. Too much excuses. Too much headache. Jadi aku doakan ur luck with ur future.

Entah macam mana nak tempuh dunia luar yg ganas itu kalo asyik dgn excuse memanjang. Lepas settle semua nih. I'll just go for the exam..then u will banish too~ at least for the moment being.

Who need u..when u are so full with excuses and all the 'cakap lebat'.=P

Nampak tak wahai readers sekalian....ini dia pandangan aku terhadap that people. I use to be someone like that and working with people like that..Full of excuses.


If we are not changing into NO excuses, I think nanti your children and mine too will give more than what we have now~

P/s: Niat tidak baik untuk datang ke kelas lewat dgn cara biar bas tinggalkan aku pagi tadi terbantut , pabila ada klasmate aku ajak naik kereta sekali. >_<'


0 Comments:

Post a Comment