19 November 2010

Rumah dan cuti???

Aku dah lupa apa yg aku semangat sangat nak tulis kejap tadi.
Dah jadi org tua agaknya.....lalala

Owh...miko sedang bercuti. biasalah student mestilah ada cuti 2-3bulan.
heh..xda lah lama sampai berbulan-bulan kali ini cuti aku.
Cuti kali ini, aku dah buat planning.

Antaranya:
1. Habiskn siri Bercakap dengan Jin (Jilid 1-8)
2. Buku La Tahzan yg edisi poket tuh.( yg besar tuh aku bc xhabis2,heran!)
3. 2-3 buah novel melayu ngan english.
4. Ini penting; tido mcm org NORMAL.hehe
5. Kurangkan masa berchenta dengan kotak hitam bentuk petak tuh!
6. Kurangkan masa duduk dpn laptop. dan jgn nk mendownload movie bukan-bukan.

itu yg aku dah plan dari awal lg.
yg aku x plan pun..tapi still kena buat adalah;
ngajar adik aku yg akan amik PMR tahu depan. ni yg paling xtahan..
Bcoz....I'm bad at teaching! xpasal-pasal ngan aku skali terbabas.hadoi~

okay..Now, dah ready ntuk ber "holiday" sakan.

0 Comments:

Post a Comment